- Tytuł konferencji: „Mikrobiota 2020”
- Termin i miejsce: Warszawa – 23.05.2020 – Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
- Organizator: Instytut Mikroekologii sp. z o.o. & Co. Sp. Komandytowa, zwany dalej „Organizatorem”
- Sposób organizacji i tryb kształcenia.
- Konferencja jest organizowana przez niezależny prywatny tj. Instytut Mikroekologii sp. z o.o. & Co. Sp. Komandytowa z siedzibą pod adresem 60-129 Poznań, ul. Sielska 10.
- Siedziba nie stanowi centrum szkoleniowego. Konferencja odbywa się na terenie placówki wynajętej.
- Konferencja ma charakter wykładów teoretycznych.
- Wykłady obejmują multimedialne prezentacje slajdowe (projektor multimedialny, duży ekran) skupiające się na wybranym zagadnieniu naukowym. Prezentacje mają charakter interaktywny, tj. po części wykładowej lub w jej trakcie istnieje możliwość zadawania pytań i dyskusji.
- Zasady i tryb naboru uczestników.
- Konferencja posiada dedykowaną stronę internetową, tzw. landing page (www.konferencjamikrobiota.pl), na której znajdują się wszelkie informacje dotyczące konferencji.
- Użytkownik dokonuje zakupu przez kliknięcie przycisku kup teraz na stronie głównej, po czym następuje przekierowanie na stronę z produktem – biletem.
- Produkt należy dodać do koszyka.
- W następnej kolejności użytkownik zostanie przekierowany na stronę zamówienia.
- Na stronie zamówienia należy uzupełnić formularz rejestracyjny.
- Zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w przypadku braku wypełniania pól uznanych za obowiązkowe. Są one oznaczone gwiazdką.
- Szczegóły dotyczące warunków składania i przyjmowania zgłoszeń przedstawione są poniżej w części POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE: WARUNKI ZGŁOSZENIA I OPŁATY.
- Prawa i obowiązki osób uczestniczących w kształceniu.
- Udział w konferencji może wziąć każdy, z zastrzeżeniem zasad wynikających z niniejszego Regulaminu.
- O uczestnictwie w konferencji decyduje zgłoszenie przyjęte przez Organizatora i potwierdzone w odpowiednim terminie wpłatą od uczestnika.
- Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się bezpośrednio przed konferencją, na wydzielonym stanowisku recepcji konferencji.
- Miejsca na sali wykładowej nie są numerowane.
- Po zakończeniu konferencji uczestnik otrzymuje certyfikat.
- Faktura jest wystawiana na wniosek kupującego. Osoby, które chcą otrzymać fakturę VAT, zobowiązane są do podania pełnych danych do faktury wraz z nr NIP na etapie składania zamówienia. W przeciwnym wypadku faktura nie zostanie wystawiona.
- Szczegóły dotyczące przyjmowania i anulowania zgłoszeń oraz opłat podane są poniżej, w punkcie postanowienia szczegółowe: warunki zgłoszenia i opłaty
- Uczestnicy (wybrane specjalności medyczne) za udział w konferencji mogą otrzymać punkty edukacyjne.
- Prezentacje wyświetlane podczas konferencji są własnością prelegentów i będą udostępniane w formie skryptu lub PDF wyłącznie za ich zgodą. Organizator nie ma obowiązku udostępnić wszystkich prezentacji Uczestnikom. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia w ogóle konspektów z prezentacji.
- W sprawach spornych podstawę stanowi treść niniejszego Regulaminu, do wglądu w siedzibie Organizatora.
- Wysokość opłaty za uczestnictwo w kształcenia.
- Opłaty za udział w konferencji ustalone są przez Organizatora na podstawie kalkulacji kosztów przygotowania i przeprowadzenia konferencji medycznej. Opłata obejmuje koszty organizacyjno-dydaktyczne (w tym wynajem sali konferencyjnej, wynajem lub amortyzację urządzeń multimedialnych, materiały dydaktyczne, materiały biurowe do prowadzenia notatek, honorarium wykładowcy).
- Ceny uczestnictwa w konferencjach i kursach przygotowanych i organizowanych przez Organizatora wyrażone są w PLN.
- Wysokości opłat:
- Cena first minute – 329 zł brutto, gdy zakup i zapłata całości ceny nastąpią do 31.12.2019 r., bez możliwości zwrotu biletu,
- Cena standardowa 379 zł brutto, cena grupowa (3 lub więcej osób) 329 zł brutto gdy zakup i zapłata całości ceny nastąpią do 20.04.2020 r.,
- Po 20.04.2020 cena wynosi 489 zł brutto, cena grupowa (3 lub więcej osób) 419 zł brutto.
- Studenci i doktoranci – 329 zł brutto,
- Postanowienia szczegółowe – warunki zgłoszenia i opłaty.
- Po zakupie biletu i wypełnieniu formularza, stosownie do pkt II lit. b) – f), Uczestnik otrzyma drogą elektroniczną od Organizatora potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Ostatecznym potwierdzeniem udziału w konferencji jest informacja o zaksięgowaniu płatności na koncie Organizatora. Uczestnik otrzyma wtedy drogą elektroniczną od Organizatora potwierdzenie zrealizowania zamówienia.
- Osoba dokonująca rezerwacji czyni to w imieniu swoim, a także wszystkich zgłoszonych w rezerwacji uczestników konferencji. Osoba ta przejmuje odpowiedzialność za dotrzymanie warunków rezerwacji oraz zgłoszenia przez tychże uczestników.
- Dokonanie zapłaty za udział w konferencji medycznej.
- Uczestnik po otrzymaniu ze strony biura Organizatora potwierdzenia przyjęcia zamówienia zobowiązany jest do dokonania w określonym terminie (najpóźniej do 7 dni przed konferencją) stosownej opłaty za udział w konferencji, w kwocie lub kwotach wymienionych w treści Regulaminu.
- Po dokonaniu pełnej opłaty za udział w konferencji, Uczestnik oraz osoby zgłoszone przez niego do udziału w konferencji zostają umieszczone na liście uczestników konferencji.
- Rezygnacja ze strony uczestnika, zmiana rezerwacji, osoby zastępcze.
- Najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem konferencji Uczestnik ma możliwość zrezygnowania z udziału w konferencji. Oświadczenie o rezygnacji Uczestnik w imieniu swoim oraz osób przez niego zgłoszonych zobowiązany jest dokonać w formie pisemnej (drogą elektroniczną, listem lub faksem). Datą złożenia rezygnacji jest dzień jej wpłynięcia do biura Organizatora. Jeśli rezygnacja zostanie dokonana w tym terminie, Uczestnik otrzymuje pełen zwrot poniesionych kosztów. Opłata zwracana jest tą samą drogą, którą została dokonana.
- Jeżeli Uczestnik rezygnuje z udziału w konferencji w ciągu 30 dni poprzedzających konferencję, ale nie później niż do 7 dni przed konferencją wówczas może otrzymać on 50% zwrotu poniesionych kosztów. Organizator nie przewiduje możliwość zwrotu całości wpłaconej kwoty, jeśli rezygnacja miała miejsce w ciągu 30 dni przed konferencją, niezależnie od przyczyn rezygnacji Uczestnika. Oświadczenie o rezygnacji Uczestnik w imieniu swoim oraz osób przez niego zgłoszonych zobowiązany jest dokonać w formie pisemnej (drogą elektroniczną, listem lub faksem). Datą złożenia rezygnacji jest dzień jej wpłynięcia do biura Organizatora. Opłata zwracana jest tą samą drogą, którą została dokonana.
- Jeżeli Uczestnik rezygnuje z udziału w konferencji w ciągu 7 dni poprzedzających konferencję, nie otrzymuje zwrotu poniesionych kosztów. Organizator nie przewiduje możliwości zwrotu wpłaconej kwoty, jeśli rezygnacja miała miejsce w ciągu 7 dni przed konferencją, niezależnie od przyczyn rezygnacji. Oświadczenie o rezygnacji Uczestnik w imieniu swoim oraz osób przez niego zgłoszonych zobowiązany jest dokonać w formie pisemnej (drogą elektroniczną, listem lub faksem). Datą złożenia rezygnacji jest dzień jej wpłynięcia do biura Organizatora.
- Bilety zakupione w ramach promocji „first minute” nie podlegają zwrotowi kosztów.
- W przypadku osób nieprowadzących działalności gospodarczej, koszty zwrotu będą rozpatrywane indywidulanie,
- Brak pisemnej rezygnacji Organizator traktuje jako podtrzymanie rezerwacji.
- Do chwili rozpoczęcia konferencji Uczestnik ma prawo wskazać lub przenieść na osobę trzecią prawa i obowiązki wynikające z powyższych warunków i regulaminu. Uczestnik każdorazowo zobowiązany jest poinformować o tym biuro Organizatora. Wszelkie koszty związane z rezygnacją i zmianą warunków uczestnictwa ze strony Uczestnika lub osób wskazanych przez niego leżą po stronie Uczestnika.
- Rezygnacja lub wypowiedzenie umowy ze strony Organizatora.
- Organizator ma prawo rozwiązania umowy o zorganizowanie konferencji przez złożenie Uczestnikowi stosownego oświadczenia na piśmie bądź za pomocą poczty elektronicznej, jeżeli:
- Wymagana lub określona przez Organizatora liczba uczestników nie zostanie osiągnięta.
- Nastąpiło zdarzenie noszące cechy siły wyższej.
- Nastąpiła inna okoliczność, uniemożliwiająca przeprowadzenie konferencji.
- Organizator ma prawo rozwiązania umowy o zorganizowanie konferencji przez złożenie Uczestnikowi stosownego oświadczenia na piśmie bądź za pomocą poczty elektronicznej, jeżeli:
- Odpowiedzialność.
- Organizator zobowiązuje się zrealizować umowę o świadczenie usług szkoleniowych z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego i profesjonalnego charakteru prowadzonej przez siebie działalności.
- Organizator ponosi odpowiedzialność za:
- Należyte przygotowanie i zorganizowanie konferencji;
- Odpowiednie i należyte wykonanie treści ustalonych i uzgodnionych w umowie;
- Zgodności wszystkich wykonanych świadczeń z opisem zawartym w informacjach, materiałach reklamowych dotyczących konferencji;
- Organizator nie przyjmuje i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść i informacje przygotowane przez inne osoby czy podmioty.
- Zasady uczestnictwa i ochrona danych osobowych.
- Uczestnik akceptując Regulamin i biorąc udział w konferencji wyraża zgodę na uwiecznianie swojego wizerunku na zdjęciach i filmach wykonywanych podczas konferencji oraz na ich publikację na profilach społecznościowych, materiałach promocyjnych oraz stronie internetowej Organizatora, bez wynagrodzenia.
- Uczestnik akceptując Regulamin i biorąc udział w konferencji wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora na potrzeby konferencji. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie internetowej Organizatora https://instytut-mikroekologii.pl/polityka-prywatnosci. W razie wątpliwości, należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych na adres e-mail: inspektor.danych@instytut-mikroekologii.pl
- Postanowienia ogólne.
- W sprawach nienormowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin uczestnictwa w konferencji Mikrobiota 2020 wchodzi w życie z dniem 01.11.2019.